- Ostatnia Era http://www.ostatniaera.pun.pl/index.php - Karty postaci http://www.ostatniaera.pun.pl/viewforum.php?id=6 - Wzór Waszej KP oraz wersja przykładowa http://www.ostatniaera.pun.pl/viewtopic.php?id=8 |
Dragenor - 2011-08-05 15:07:38 |
Kod:[i][b]Dane:[/b][/i] poziom: (1) płeć: (mężczyzna/kobieta) imię: (najważniejsze, żeby oddawało odpowiedni dla fantasy klimat) nazwisko: (patrz: punkt wyżej) przydomek: (pole nieobowiązkowe) wysokość: (zależnie od wybranej rasy) waga: (zależnie od wybranej rasy) bóstwo: (bogowie Isellonu są opisani w wątku "O bogach") rasa: (patrz wątek: "Rasy Isellonu") klasa: ("Wszelkie roboty małe i duże, czyli wielki spis klas i profesyj" - tam znajdziesz ich spis) profesja: (jak w punkcie wyżej) znak zodiaku: (przypisany mu wątek: "Znaki zodiaku - koniec z tajemnicą") reputacja: (na początku powinna wynosić zero - jedynym wyjątkiem jest mroczny elf) opis postaci: (wygląd zewnętrzny, charakter, upodobania itd.) historia: (tu opisujecie dotychczasowy żywot oraz wygląd Waszego nowego bohatera. Pole to jest jak najbardziej obowiązkowe. Uwaga - minimum pięć zdań złożonych). [i][b]Statystyki:[/b][/i] exp: (0/60) aura: (zależnie od wybranej rasy/klasy/profesji) trudność zabicia: (zależnie od wybranej rasy/klasy/profesji) punkty uniku: (zależnie od wybranej rasy/klasy/profesji) celność: (zależnie od wybranej rasy/klasy/profesji) punkty życia: (zależnie od wybranej rasy/klasy/profesji) energia: (bohaterowie, którzy posługują się magią, powinni mieć jej pięćdziesiąt na początku gry) odporności: (odporności, jeżeli nie posiadamy żadnych bonusów do nich, powinny wszystkie wynosić równe zero. Jeśli zaś rasa, którą wybraliśmy, jest na jedną z wymienionych tutaj rzeczy niewrażliwa, wpisujemy w odpowiednim miejscu "niewrażliwy") na ogień: na zimno: na elektryczność: na truciznę: specjalne: (specjalne właściwości, oraz cechy rasowe) niewykorzystane punkty umiejętności: (tu wpisujemy liczbę niewykorzystanych punktów umiejętności) znane czary: (wszystkie czary klas i profesji macie opisane w dziale: "Wielki spis umiejętności i czarów") znane Umiejętności: (wszystkie czary klas i profesji macie opisane w dziale: "Wielki spis umiejętności i czarów") rangi: (na początku brak) zręczność: krzepa: siła woli: spostrzegawczość: inteligencja: odporność: [i][b]Inne:[/b][/i] dusze: (jeśli jesteś nekromantą i/lub zaklinaczem, tu wpisujesz schwytane przez siebie dusze - według wzoru: - dusza <nazwa istoty>) chowańce: (tu wpisujecie swoje chowańce) przypadłości: (ważne - informują o stanie, w jakim znajduje się teraz nasza postać) broń/tarcza: (tu wpisujecie aktualnie używaną przez postać broń lub tarczę) pancerz: (tu z kolei umieszczacie aktualnie noszony pancerz) ekwipunek: (początkowy ekwipunek znajdziecie w temacie: "Niezbędnik gracza", patrz podpunkt szósty) |